2010. június 17., csütörtök

versek, dalok 4.

Én kis kertet …
Én kis kertet kerteltem
Bazsarózsát ültettem
Szél szél fújdogálja
Eső eső veregeti
Hu


Hívjad a falovacskát
Hívjad a hívjad a falovacskát,
Add neki, add neki a zabocskát.
Jól lakik attól, hízik a zabtól a lovacskám.

Hívjad a, hívjad a kicsi kecskét.
Add neki, add neki a tejecskét.
Jól lakik ettôl, hízik a tejtôl kicsi kecském.


Nyuszi Gyuszi
Nyuszi Gyuszi fekszik árokban
Bojtos hosszú füle van
Kicsi piros szeme van
Idenéz, odanéz, szétpislant


Erdő szélén
erdő szélén házikó
ablakában nagyapó
lám egy nyuszi ott topog
az ajtaján bekopog
kérlek segíts én rajtam
a vadász a nyomomban.
Gyere nyuszi sose félj
Megleszünk mi kettecskén.


Egy boszorka van
Egy boszorka van, három fia van.
Iskolába jár az egy, másik bocskort varrni megy,
A harmadik kinn a padon a dudáját fújja nagyon.
De szép hangja van, dana-dana-dan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése