2011. január 27., csütörtök

Gryllus Vilmos- Maszkabál

Gryllus Vilmos és Döbrentey Ildikó 2002-ben a Maszkabál című zenei albummal lepte meg a közönséget. Miután a Daloskönyvekhez hasonlóan ez is óriási népszerűségre tett szert a gyerekek körében, csatlakozott hozzájuk a CINEMON stúdió nemzetközi tekintéllyel bíró rajzoló csapata, hogy a 20 különös gonddal megalkotott dalt életre keltsék.

Az így elkészült tüneményes rajzfilmcsokor fülbemászó dallamaival, szívderítő szövegeivel és őszinte lelkesedésével mesés világba repíti a gyerekeket, örömteli perceket szerezve az egész családnak. Minden jelmez készen áll, szól a nóta, messze száll, téged is vár a Maszkabál!

Letölthető innen 1
vagy innen 2
vagy innen 3


Maszkabál
Bál, bál, maszkabál!
Minden jelmez készen áll,
szól a nóta, messze száll:
Áll a bál, áll a bál,
áll a fényes maszkabál!

Bál, bál, maszkabál!
Tarka-barka sapka, sál,
málnaszörp és szalmaszál:
Áll a bál, áll a bál,
áll a fényes maszkabál!

Bál, bál, maszkabál!
Julcsi, Panka, Pista, Pál
karja, lába táncra áll:
Áll a bál, áll a bál,
áll a fényes maszkabál!


Rút banya vagyok, orrom csupa vas!
Körmöm fekete: lesz majd nemulass!

Vasorrú bába, fekete ruhába,
seprűnyélen lovagolok el a banyabálba!

Rút banya vagyok, piszkafa a lábam,
kendőm denevér, vipera a sálam.

Vasorrú bába, fekete ruhába,
seprűnyélen lovagolok el a banyabálba!



Botlok és csetlek: rajtam nevettek!
Csetlek és botlok: engem sirattok!
Piros orrom gombóc, a cipőm meg csónak.
Vödörömben festék, mindjárt lelocsollak!

Forgok és sürgök: fellelkesültök!
Sürgök és forgok: elszomorodtok!
Fejemen a sapkám, a hegyén egy pompon.
Pepita a nadrág, a zsebében bon-bon.

Kacagok és nevetek
Minden embert szeretek
Sej Haj gyerekek
Jól kitoltam veletek



Lovag és a sárkány
- Páncél csörren, kardom csillan!
Hétfejű sárkány, gyere most nyomban!
- Itt vagyok, íme, mért kiabálsz?
Jókedvemben úgyse találsz!

- Meg kell halnod, nincsen pardon!
Hétfejű sárkány, hegyes a kardom!
- Van hegye, látom, tátom a szám:
fogpiszkáló volna talán?

- Nézd meg jobban, nincs túl messze!
Hétfejű sárkány, csapjunk össze!
- Lángot okádok, hogyha akarsz:
kezdődjék hát nyomban a harc!

- Páncél olvad, kardom törve!
Egyfejű sárkány, ki vagyok dőlve!
- Fújtam a lángot épp eleget:
béküljünk ki, hogyha lehet!


Orvos
Orvost hívjál, ha baj van,
én segítek minden bajban!
Torkod, ha fáj, ne kiabálj!
Kanálba csepp: az a remek!
Én segítek minden bajban,
csak orvost hívjál, ha baj van!

Orvost hívjál, ha baj van,
én segítek minden bajban!
Hasad, ha fáj, nem akadály!
Injekció: csak az a jó!
Én segítek minden bajban,
csak orvost hívjál, ha baj van!



Skóciában zord az élet!
Kastélyomban zordan élek.
Zord dudaszóra táncolok,
Az igazi férfi én vagyok!

Az igazi férfi dudán játszik,
Vörös szakálla messzire látszik,
Az igazi férfi mindig zord,
Az igazi férfi szoknyát hord!

Skóciában zord a táj.
Zordan legel a birkanyáj.
Zord lovagokkal harcolok,
az igazi férfi én vagyok!

Az igazi férfi dudán játszik,
Vörös szakálla messzire látszik,
Az igazi férfi mindig zord,
Az igazi férfi szoknyát hord!

Az igazi férfi dudán játszik,
Vörös szakálla messzire látszik,
Az igazi férfi mindig zord,
Az igazi férfi kockás szoknyát hord!


Tigris
Sárga-fekete, sárga-fekete:
jön a dzsungel fenegyereke!
Fekete-sárga, fekete-sárga:
tűzként lobban szeme lángja.

Jön a tigris, jön a tigris!
Nála erősebb nincs is!
Jön a tigris, jön a tigris!
Nála erősebb nincs is!

Sárga-fekete, sárga-fekete:
minden állat az eledele!
Fekete-sárga, fekete-sárga:
Éles karmát belemártja!

Jön a tigris, jön a tigris!
Nála erősebb nincs is!
Jön a tigris, jön a tigris!
Nála erősebb nincs is!


Tündér
Lepkeszárnyam tárom, egy, kettő, három!
Bárki keres, ha elalszik, rögtön megtalálom!
Csukott szemmel látod: otthonom az álmod.

Otthonom az álmod, tündefényem látod.
Álmaidban teljesítem három kívánságod:
Egy..., kettő..., három...! Lepkeszárnyam zárom.


Varázsló
Köpenyem a csillagos égbolt,
vállamon aranyos a félhold.
Csillan a fény,
rajtam csillan a fény.

Hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek, szombat, vasárnap,
kezdődhet a varázslat!
Kincseket ér, titkom kincseket ér!

Lassan fordul a pálca,
ámul mind, aki látja.
mit tudok én,
lám csak, mit tudok én.

Hétfő, kedd, szerda, csütörtök, péntek, szombat, vasárnap,
kezdődhet a varázslat!
Kincseket ér, titkom kincseket ér!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése